23 d’abr. 2013

Sant Jordi 2013

Avui, 23 d'Abril, dia de sant Jordi, dia del llibre, dia de la rosa, dia de la cultura.

M'agradaria mostrar-vos les eleccions que he fet jo per el dia d'avui, no és que siguin massa cosa, però són els llibres que jo recomano:


Història de la bibliotecària del camp de concentració i extermini d'Auschwitz- Birkenau. Una jove encarregada de custodiar la petita biblioteca clandestina del camp, conformada per 8 llibres, però vuit libres que van donar vida  al mig miler de nins que viuen al camp.


Monòleg que l'actor Toni Gomila (Manacor, 1973) ha estat representant, i representa, per tot el territori, que ens parla de costums i tradicions, malauradament cada cop més oblidades, però que són una senya d'identitat de tot un poble.


Novel·la que he firat a la meva biblioteca, però que m'ha semblat molt interessant. Ens explica com va ser la fundació del monestir de Montserrat. Un llibre que ens parla d'un moment molt desconegut de la història de Catalunya, però a la vegada molt important en el seu desenvolupament posterior.


Els dos darrers exemplars de la saga de còmic Fábulas, saga basada en l'existència i convivència amb nosaltres els éssers dels contes, com ara puguin ser Blanca-neus, el príncep blau o Jack de les mongetes màgiques.

Finalment m'agradaria acabar aquest post desitjant-vos a tots un Sant Jordi i animant-vos a que comenteu quins llibres heu firat vosaltres o us han regalat i també presentant una cançó, de Cesk Freixas, titulada Imparables i que ens anima a seguir endavant en la lluita per a defensar allò que es nostre!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada